L'AIGUA. EL CICLE DE L'AIGUA.
-notació numèrica detallada-
EL PAISATGE.
-notació numèrica detallada-
VALOR RESPOSTA CORRECTA / VALOR GRUP DE RESPOSTES
ÉSSERS VIUS. ELS SENTITS.
..............................
ENS MOVEM. L'AJUNTAMENT.
-PROPERAMENT-
..............................
FAUNA i FLORA
-PROPERAMENT-
PROGRESS: A SHORT GUIDELINE ON ACTIVITIES AND TESTS
*Aquests exercicis pretenen:
- facilitar l'autoavaluació de l'alumnat, mitjançant la posterior correcció oral/escrita a l'aula,
- permetre a l'alumnat percebre el seu avanç, i per tant animar-lo i motivar-lo,
- activar la possibilitat que l'alumnat expliqui a casa què ha fet, com ho ha fet, i que percebi interès pel seu treball personal.
- ser una eina -entre d'altres moltes- d'avaluació del grup i de l'alumnat per part del professorat.
Així, a partir d'aquestes consideracions, es pot entendre que no es pretén donar en cap moment una nota tancada, ni fer la valoració global que una activitat escrita individual difícilment pot oferir.
-notació numèrica detallada-
EL PAISATGE.
-notació numèrica detallada-
VALOR RESPOSTA CORRECTA / VALOR GRUP DE RESPOSTES
ÉSSERS VIUS. ELS SENTITS.
..............................
ENS MOVEM. L'AJUNTAMENT.
-PROPERAMENT-
..............................
FAUNA i FLORA
-PROPERAMENT-
PROGRESS: A SHORT GUIDELINE ON ACTIVITIES AND TESTS
...............................................................................................
La notació valorativa que fa servir el professor és la següent:
+ → progressa adequadament en l'assoliment dels objectius
+↓ → progressa adequadament però ha d'esforçar-se més
+↑ → progressa molt satisfactòriament en l'assoliment dels objectius
+↑↑ → assoleix els objectius amb escreix
- → no assoleix els objectius de la unitat de manera satisfactòria
...............................................................................................
*Aquests exercicis pretenen:
- facilitar l'autoavaluació de l'alumnat, mitjançant la posterior correcció oral/escrita a l'aula,
- permetre a l'alumnat percebre el seu avanç, i per tant animar-lo i motivar-lo,
- activar la possibilitat que l'alumnat expliqui a casa què ha fet, com ho ha fet, i que percebi interès pel seu treball personal.
- ser una eina -entre d'altres moltes- d'avaluació del grup i de l'alumnat per part del professorat.
" (...) cal seleccionar els continguts que resultin més significatius i aplicar una avaluació que sigui útil per a l’activitat docent, gratificant per a l’alumnat en el seu aprenentatge i orientadora per al professorat i per a l’alumnat en les seves actuacions".
Desplegament del Currículum a l'Educació Primària Generalitat de Catalunya, Departament d'Educació, Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat.Així, a partir d'aquestes consideracions, es pot entendre que no es pretén donar en cap moment una nota tancada, ni fer la valoració global que una activitat escrita individual difícilment pot oferir.
No comments:
Post a Comment
Opina, fes arribar informació als altres lectors...
We are waiting for your remarks...